Studenci warszawskiej SGH zostali zwycięzcami w konkursie Google Online Marketing Challange wśród europejskich drużyn. Zwycięski zespół z Polski promował w internecie firmę sprzedającą soczewki kontaktowe.
Konkurs Google Online Marketing Challange, do którego zapisy rozpoczęły się 17 października ub. roku, dobiegł końca. Zwycięzcą wśród drużyn europejskich został zespół studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - poinformowano na polskim blogu Google.
W tej edycji konkursu zmagało się ponad 2000 studentów z 57 krajów. Każdy z zespołów otrzymał na reklamę w Google AdWords kwotę 200 USD. Celem konkursu była współpraca z lokalną firmą w ramach przeprowadzenia dla niej kampanii reklamowej w internecie.
W ciągu trzech tygodni zespoły musiały przygotować projekt strategii oraz go wdrożyć, a także przesłać raport o kampanii do jury. Spośród 150 zespołów z całego świata wytypowano 15 najlepszych, a wśród nich dwa z warszawskiej SGH.
Zwycięski zespół polskich studentów, w skład którego wchodzą Agata Rundo, Karolina Szmit, Marta Grzymała, Tomasz Nowiński i Karol Milewski, nawiązał współpracę z firmą sprzedającą w salonie soczewki kontaktowe, która nie przykładała wagi do internetu jako komplementarnego kanału sprzedaży.
Jakub Jasiński, właściciel sklepu soczewki.me, z którym studenci SGH podjęli współpracę, potwierdza skuteczność przeprowadzonej kampanii w sieci. - Udział w projekcie uświadomił nam, jak skutecznym i niedrogim narzędziem w dotarciu do klientów jest internet. Drużyna SGH przygotowała naprawdę efektywną kampanię. Dzięki niej zostaliśmy dostrzeżeni w internecie i zanotowaliśmy spory wzrost liczby odwiedzin, które często przekładały się na zakup - powiedział Jasiński.
Lista tegorocznych finalistów dostępna jest na stronie konkursu. Globalnym zwycięzcą konkursu został zespół z Uniwersytetu Deakin w Australii, który stworzył kampanię marketingową online dla lokalnego centrum zabaw littletigrrs.com.au.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|