Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Polacy pokochali smartfony - producenci zacierają ręce

Forsal.pl 28-04-2011, 08:34

Rynek smartfonów rośnie w oszałamiającym tempie. Polacy kupią ich trzy razy więcej niż przed rokiem. Do walki z gigantami: Nokią, Samsungiem, Sony Ericssonem i Apple'em, przygotowują się nowi gracze - Dell i Acer.

robot sprzątający

reklama


Polacy kupią w tym roku ponad 11,6 mln telefonów, w tym blisko 5,4 mln smartfonów – wynika z badań domu mediowego Aegis Media, udostępnionych „DGP”. Nasz rynek staje się coraz bardziej atrakcyjny, nic więc dziwnego, że przybywa producentów, którzy chcą o niego walczyć.

Ze swoimi aparatami wejdą Dell i Acer, którzy dotychczas nie produkowali telefonów. Liczą, że uda im się znaleźć miejsce na rynku zdominowanym przez Nokię, Samsunga, HTC i Sony Ericssona, a także powalczyć z iPhone'em Apple'a i z BlackBerry należącym do RIM.

Coraz większy rynek

Telefon Della – Venue Pro – pojawi się w sprzedaży w sieciach z elektroniką w tym tygodniu. Telefon działa na systemie operacyjnym Windows Phone 7, ma dotykowy ekran i klawiaturę QWERTY, a jego sugerowana cena to 1999 zł. Przyszłością branży są smartfony i tablety. Wprowadzanie tych urządzeń na kolejne rynki, w tym Polski, to element strategii Della – mówi „DGP” Marcin Babiak, dyrektor generalny ds. rynku konsumenckiego w Dell.

Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału do walki o polski rynek ruszy Acer. Będzie miał zarówno telefony dotykowe, jak i z pełną klawiaturą, przypominające BlackBerry. Wprowadzimy całą linię smartfonów, które zaprezentowaliśmy na tegorocznym Mobile World Congress w Barcelonie – mówi Juliusz Niemotko, szef Acer Polska.

Więcej szczegółów w serwisie Forsal.pl w artykule pt. Polacy pokochali smartfony - producenci zacierają ręce

Michał Fura

Forsal.pl

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *