Gra, która daje podstawową wiedzę historyczną? Według twórców gry strategicznej "Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu" to możliwe. Czy faktycznie, przekonamy się za dwa tygodnie, kiedy to gra trafi na półki sklepowe.
W przededniu Narodowego Święta Niepodległości na rynku gier komputerowych zadebiutuje gra strategiczna, która ma uczyć poprzez zabawę. Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu ma bowiem wiernie odwzorowywać ówczesne lata, sytuację polityczną i gospodarczą Rzeczpospolitej.
Pieczę nad częścią merytoryczną sprawował Jacek Komuda. Historyk brał udział w tłumaczeniu gry na język polski z tamtego okresu, zajmował się dostosowywaniem nazewnictwa oraz tekstów w grze, aby odpowiadały epoce, konsultował merytorycznie, aby gra jak najdokładniej przedstawiała wydarzenia z historii Polski XIV-XVII wieku.
Gra pozwala także na stworzenie utopijnego państwa polskiego. W zależności od stylu, w jakim będziemy rozwijać to państwo - toczyć bitwy czy prowadzić rozmowy dyplomatyczne - ukończenie gry może zająć od kilku do kilkunastu godzin.
Patronat nad grą objęły Narodowe Centrum Kultury, wydawnictwo Fabryka Słów, wydawnictwo Bellona, Magazyn Mówią Wieki, portal Wirtualna Polska oraz Wspólnota Drużyn Grunwaldzkich. Wydawca nie wyklucza promocji i kampanii reklamowej w szkołach.
Gra będzie dostępna w Polskiej wersji językowej od 10 listopada 2010 r. w cenie 79,99 zł.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|