Jak Poczta Polska musi przekształcać swoje placówki? Odpowiedzi na to pytanie szuka prezes PP, który zarządził przegląd strategii firmy na lata 2010-2015 w zakresie zasadności przekształceń placówek własnych w agencje pocztowe i związanej z tym procesem restrukturyzacji zatrudnienia. Wyniki analizy poznamy do końca kwietnia
Dużo mówiło się o tym, że Poczta Polska może wdrożyć program nowych agencji pocztowych. Mają one rozładować kolejki w dużych miastach i przynieść 200 mln zł oszczędności.
Jerzy Jóźkowiak, będący prezesem PP od 1 marca br., ma zamiar przyjrzeć się pomysłowi restrukturyzacji. Z komunikatu Poczty Polskiej wynika, że zarządzona przez prezesa analiza ma dotyczyć zmian "w sieci Poczty Polskiej w miejscowościach na poziomie gmin oraz w miastach". Przekształcenia placówek na terenach wiejskich w przypadkach, gdy wynika to z rachunku ekonomicznego, będą prowadzone tak, jak w ciągu ostatnich kilkunastu lat.
- Strategia Poczty Polskiej zakłada dokonanie głębokich zmian w firmie. Decyzja o zbadaniu zasadności merytorycznej i ekonomicznej jej postanowień dotyczących przekształceń w sieci placówek wynika z faktu, że chcę mieć całkowitą pewność do proponowanych rozwiązań – podkreśla Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej.
Poczta ogłasza, że jednocześnie będzie kontynuowała projekt zwiększenia dostępności do usług pocztowych w miastach. Ma on polegać na zwiększaniu liczby placówek agencyjnych w przypadkach uzasadnionych ekonomicznie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|