Narodowy operator pocztowy szuka innowacyjnych firm, które mogłyby wzbogacić jego ofertę. Ruszył już specjalny serwisj dla startupów i zgłosili się pierwsi zainteresowani.
reklama
Poczta Polska uruchomiła specjalny portal synergia.poczta-polska.pl dedykowany komunikacji z potencjalnymi partnerami. Poszukiwane są w ten sposób nowe projekty, które mają "uzasadnienie biznesowe", mogłyby uzupełnić ofertę Poczty Polskiej oraz zostały "zwalidowane przez rynek".
Poczta Polska otrzymała już ponad 20 zgłoszeń od polskich startupów i to zaledwie po kilku dniach od startu portalu. Pojawiły się propozycje współpracy w zakresie e-commerce, logistyki oraz IT. Zgłoszenia są analizowane pod kątem opłacalności w ramach całej Grupy PP.
- Szukamy firm innowacyjnych, które mogłyby uzupełnić naszą ofertę o nowe produkty oraz zwiększyć efektywność realizowanych usług. Współpraca ma na celu wykorzystanie obustronnego potencjału firm oraz kreowanie nowych wartości. – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.
Potencjalna współpraca obejmuje obszary istotne z punktu widzenia rozwoju Poczty Polskiej tj. komunikacja z klientem, nowe formy dostaw, czy uzupełnienie oferty sprzedażowej w placówkach Poczty Polskiej. Poczta Polska jest szczególnie zainteresowana współpracą z firmami, które już mają gotowe rozwiązana w obszarach usług paczkowych, kurierskich, logistycznych oraz usług łańcucha e-commerce, cyfryzacji usług komunikacyjnych czy rozwiązań w obszarach wsparcia.
Operator uważa, że dla polskich start-upów branża pocztowa może być ważnym rynkiem. Zagraniczni operatorzy pocztowi ścigają się w pomysłach na nowe innowacyjne produkty, np. w wybranych placówkach Royal Mail można już skorzystać z usługi drukowania 3D. Brytyjska poczta drukuje produkty klientom i zapewnia ich dostarczenie.
Poczta szuka tez innowacyjnych partnerów biznesowych współpracując z Agencją Rozwoju Przemyslu. Spółki podpisały list intencyjny, na mocy którego Poczta Polska dołączyła do bazy Platformy Transferu Technologii. Poczta Polska za pośrednictwem PTT poszukuje technologii i partnerów, z którymi zrealizuje innowacyjne projekty. W najbliższym czasie planuje m. in. wprowadzić nowe produkty do sieci placówek, uzupełnić ofertę e-commerce, uruchomić nowoczesne formy dostaw i magazynowania przesyłek, a także zoptymalizować sieć transportową.
Czytaj także: Listonosze Poczty Polskiej dostaną tablety. To otwiera nowe możliwości
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Likwidacja "godzin karcianych" to odejście od idei bieda-nauczycieli. To dobre dla edukacji
|
|
|
|
|
|