176 stron obejrzał przeciętny polski użytkownik Opery Mini od marca 2008 r. Najczęściej przeglądał on strony na urządzeniu firmy Sony Ericsson i zazwyczaj robił to... wieczorem - wynika z raportu State Of the Mobile Web firmy Opera Software.
Według najnowszego wydania raportu "State of the Mobile Web" Opera Mini posiada 23 miliony użytkowników na całym świecie. Użytkownicy przeglądarki obejrzeli ok. 8,6 miliarda stron. Od lutego 2009 liczba ta wzrosła aż o 12%.
Przewaga Opery Mini uwidacznia się także w transferze danych do telefonów komórkowych, w liczbie 148 milionów megabajtów. Od lutego 2009 wskaźnik ten wrósł o 19,3%, a w porównaniu z marcem 2008 przesyłanie danych wzrosło o 319%.
W Polsce liczba użytkowników mobilnej Opery od marca 2008 wzrosła o 98%, a liczba odsłon jej stron o 202%. Polski użytkownik Opery Mini obejrzał przez nią średnio 176 stron. Najpopularniejszą niezmiennie jest Nasza-klasa.pl. Najczęściej używanymi telefonami komórkowymi w Polsce z Operą Mini są: Sony Ericsson K800i, Nokia 6300 i Sony Ericsson K550i. Co ciekawe, Polacy najczęściej ze wszystkich użytkowników korzystają z mobilnego internetu w godzinach wieczornych.
W światowym rankingu najwięcej użytkowników Opery Mini jest w Nigerii (wzrost liczby użytkowników o 4.000% w skali roku) i Niemczech. Największy ruch odnotowuje Opera wieczorami, między 20.00 a 24.00. Wyjątkiem są Chińczycy, używający Opery w pierwszej połowie dnia.
Duży wzrost odnotowała Opera Mini w Chile, aż 3200% w skali roku, podobne wyniki osiągnęły także Brazylia, Meksyk i Wenezuela. Należy podkreślić, że w krajach Ameryki Łacińskiej mobilny internet przeżywa swój boom. Liczba jego użytkowników wzrosła o 164% w przeciągu roku, a ilość przeglądanych stron o 673%. Najchętniej odwiedzanymi stronami są Google, Live, Facebook i Orkut.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*