Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Darmowe startery z numerem podobnym do obecnego numeru abonenckiego zaczął wysyłać Play. Przypomnijmy, że spółka zadeklarowała zdobycie 2 milionów klientów do końca roku. Czy P4 ma problem z realizacją tego celu, a opisywane działania mają pomóc go rozwiązać? Spytaliśmy, co na ten temat ma do powiedzenia Marcin Gruszka - rzecznik prasowy spółki.

robot sprzątający

reklama


Wczoraj, 24 listopada Play rozpoczął promocyjną wysyłkę świątecznych starterów do wybranych osób. Cechą charakterystyczną wszystkich rozesłanych numerów jest ich podobieństwo do obecnego numeru abonenckiego danej osoby - różni się pierwszymi cyframi (w przykładzie, jaki podaje Play, są to 3 pierwsze cyfry).

Klienci decydujący się aktywować kolejną kartę otrzymują na niej 3 zł do wykorzystania. Aktywny jest również "Pakiet 60 minut" obejmujący 60 minut na rozmowy z numerem abonenckim, do którego został wysłany starter. Pakiet prezentowany jest co miesiąc do 31.03.2009.

Opisywane działania promocyjne mają na celu zwiększyć liczbę użytkowników Play. Czy mają związek z deklaracją zdobycia 2 milionów klientów do końca bieżącego roku? W jaki sposób klienci, do których wysyłany jest starter, są wybierani? M.in. na te pytania Dziennika Internautów odpowiedzi udzielił Marcin Gruszka, rzecznik prasowy spółki.

Dowiedzieliśmy się, iż klienci są wybierani losowo z grupy abonentów "regularnie płacących rachunki". Jedna osoba może otrzymać tylko jeden starter, chyba że do jej nazwiska przypisane są 2 aktywacje - wtedy może zdarzyć się sytuacja, że otrzyma 2 świąteczne startery.

Operator obecnie nie wie, do ilu osób zostaną wysłane startery. "Zobaczymy, jakim zainteresowaniem cieszyć się będzie akcja. Ocenimy to po aktywacjach wysłanych starterów" - tłumaczy Dziennikowi Internautów Marcin Gruszka, dodając, że Play w ten sposób chce pozyskać "jak najwięcej klientów".

Na pytanie, jaki związek ma omawiana inicjatywa z prognozą zdobycia 2 milionów klientów, rzecznik Play odpowiada:

"Uważam, że to najciekawszy pomysł, jaki do tej pory zaproponowali wszyscy operatorzy. To nie jest jakiś tam numer. To numer specjalnie wyselekcjonowany, numer, który doskonale znamy - wręcz idealny na prezent dla kogoś nam bliskiego. Jestem przekonany, że tym razem skuteczność akcji będzie bardzo wysoka" - chwali promocję Gruszka.

Po czym dodaje: "Ta akcja wcale nie oznacza, że mamy problem ze zdobyciem 2 mln klientów. Zawsze jest przecież lepiej mieć 2 mln 100 tys. niż 2 mln klientów".

Więcej o operatorze Play


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E