Play: oferta promocyjna i portal dla firm
Play wprowadził ofertę promocyjną adresowaną do małych i średnich firm. Operator chce przyciągnąć przedsiębiorstwa aparatami po konkurencyjnych cenach oraz niskimi cenami za połączenia, SMS-y i MMS-y.
reklama
Nowa oferta dostępna jest w salonach na terenie całego kraju od dziś, 19 października br. Warto zauważyć, że jest to oferta promocyjna, a więc może zostać przez operatora odwołana. W przypadku ofert promocyjnych (dowolnego operatora) należy także jeszcze bardziej wnikliwie przyjrzeć się jej warunkom i podpisywanej umowie.
W Play dla firm obowiązują takie same stawki do sieci własnej, jak i do pozostałych operatorów. W ramach poszczególnych abonamentów oferowany jest pakiet kwotowy na rozmowy, SMS-y i transfer danych.
Play dla firm oferuje trzy rodzaje abonamentu:
Operator udostępnił także możliwość przeniesienia numeru, z którego się obecnie korzysta, do Play dla Firm. Związane z tym formalności mogą być załatwione przez konsultantów z Play.
Każda firma, która zdecyduje się przenieść swoje numery, przez pierwsze 3 miesiące za abonament zapłaci złotówkę (uwaga: aby wykorzystać wszystkie upusty nie należy podpisywać umowy w ostatnich dniach miesiąca).
Wraz ze startem oferty ruszył też serwis Play skierowany do firm, dostępny pod adresem dlafirm.playmobile.pl.
Operator Play zdobył już ponad 500 tys. klientów i uważa, że uda mu się wypełnić swoje startowe założenia co do liczby 750 tys. klientów na koniec br. Ma mu w tym pomóc m.in. wprowadzona właśnie oferta dla firm.