Ponad 43 proc. firm nie posiada strony internetowej – informuje GUS. Spółka Polskie Książki Telefoniczne zamierza zmienić te dane i zaczyna projektować strony dla małych i średnich przedsiębiorstw.
reklama
Główny Urząd Statystyczny donosi, że co dziesiąta firma nie posiada dostępu do internetu, a ponad 43 proc. z nich nie ma własnej strony internetowej. Ilość ta prawdopodobnie jest większa, ponieważ w badaniu brano pod uwagę tylko firmy powyżej 10 pracowników.
- W kampanii promocyjnej produktu Twoja Strona Firmowa chcemy dotrzeć do właścicieli małych i średnich firm oraz do osób, które poszukują łatwych, ale i skutecznych sposobów na komunikację z potencjalnymi klientami. Coraz bardziej powszechny dostęp do internetu sprawia, że jest to medium, którego nie można pominąć w komunikacji z klientami - tłumaczy Grzegorz Kudlak, kierownik ds. promocji i PR w firmie pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
- Brak firmowej witryny znacznie zmniejsza szanse przedsiębiorcy na dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. Mamy świadomość, że ten sposób komunikacji nie został jeszcze w wystarczającym stopniu wykorzystany przez tzw. małych i średnich przedsiębiorców. Dlatego oferujemy kompleksowy produkt – profesjonalnie zaprojektowaną i zarządzaną stronę WWW – który dodatkowo jest tani, a co najważniejsze wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości – dodaje Kudlak.
Projekt Twoja Strona Firmowa obejmuje opracowanie tekstów, zakup domen, hosting, uruchomienie, regularne raporty oraz – w zależności od umowy - zarządzanie stroną WWW danej firmy. Akcja swoim zasięgiem obejmie prawie 50 tytułów prasy regionalnej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*