Od południa trwa awaria w banku PKO BP. Niedostępne są serwisy internetowe (iPKO oraz Inteligo), a także niemożliwe jest zalogowanie się do aplikacji mobilnej banku - IKO.
reklama
Według serwisu Downdetector.pl awaria trwa od godz. 12:26. Klienci banku nie mogą wejść na strony bankowości internetowej, zarówno iPKO jak i Inteligo, nie mogą także skorzystać z aplikacji moblinej.
Na swoim profilu na Facebooku
oraz Twitterze
Szanowni Państwo, z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony. Pracujemy nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów. Przepraszamy za kłopoty.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) 26 października 2018
przedstawiciele banku informują o problemach technicznych, ale nie podają powodów ani rozmiarów awarii, ani przewidywanego czasu przywrócenia działania serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. W rzeczywistości dostęp do serwisów nie jest utrudniony, tylko go brak. Aplikacja się uruchamia, ale nie można się do niej zalogować. Nie działają także serwisy Obligacjeskarbowe.pl i biuro maklerskie PKO.
Wcześniej, przed południem i wystąpieniem opisywanej awarii, klienci zgłaszali problemy z działaniem kart płatniczych. Obecnie karty powinny już działać, ale bank przyznaje, że mogą wystąpić jeszcze problemy z korzystaniem z niektórych bankomatów.
Po przywróceniu bankowości internetowej i mobilnej klienci powinni zalogować się na swoje konta by sprawdzić, czy np. zrealizowane zostały zaplanowane transakcje i czy wszystko na koncie się zgadza.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Social media wykorzystane do manipulacji wynikami wyborów prezydenckich w Brazylii
|
|
|
|
|
|