Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PKO BP przeznaczy na marketing w internecie kilkadziesiąt mln zł rocznie

01-07-2010, 14:15

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji interaktywnej. Zwycięski podmiot przez trzy najbliższe lata będzie świadczył usługi dla banku i całej jego grupy kapitałowej. Zdaniem przedstawicieli PKO jest to największy tego typu przetarg w branży finansowej.

Wybór agencji obsługującej PKO Bank Polski to jedno z największych wydarzeń na rodzimym rynku internetowym w 2010 roku. Roczny budżet banku przeznaczony na działania w internecie wynosi kilkadziesiąt milionów złotych. Wybrana agencja stworzy nowe serwisy informacyjno-sprzedażowe grupy kapitałowej, a także zajmie się ich bieżącą obsługą. W ramach tego samego przetargu bank chce również wybrać podmiot, który będzie odpowiadać za bieżącą obsługę wszystkich kampanii internetowych banku i spółek z grupy kapitałowej.

>> Czytaj też: Przetarg MSZ: Wiele ofert, zwycięzca tylko jeden

W związku z tym, że PKO Bank Polski rozpoczął współpracę ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zaproszenie do przetargu zostało przesłane do agencji interaktywnych działających w jego strukturach.

Sonda
Jesteś zadowolony z usług swojego banku?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

- Zdecydowaliśmy się na otwartą formę przetargu, żeby dać równą szansę wszystkim zainteresowanym podmiotom, które uważają, że są w stanie sprostać takiemu wyzwaniu - mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.

Strategia PKO Banku Polskiego na lata 2010–2012 zakłada zwiększenie nakładów na rozwój bankowości elektronicznej. Bank chce zostać niekwestionowanym liderem w tym segmencie rynku. Jednym z elementów tej strategii jest rozwój bankowości internetowej, a także zwiększenie obecności w internecie.

>> Czytaj też: Przetarg na szybkie łącza pod koniec roku

- Nasze cele są bardzo ambitne. Dlatego tak ważne jest znalezienie najlepszego partnera, który swoim doświadczeniem wzmocni nas w tym obszarze. Tylko sama bieżąca obsługa serwisów internetowych grupy kapitałowej oraz kampanii internetowych będą wymagać stałego zaangażowania zespołu specjalistów. PKO Bank Polski już teraz jest największym graczem, zarówno jeśli chodzi o liczbę obsługiwanych klientów, jak również nakładów przeznaczanych na internet. W najbliższym czasie chcemy jeszcze bardziej zintensyfikować działania w tym obszarze. Ma to podkreślić znaczenie i miejsce naszego Banku w sektorze bankowości internetowej – dodaje Marszałł.

Bank planuje zakończyć proces wyboru agencji interaktywnej do końca III kwartału bieżącego roku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *