PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji interaktywnej. Zwycięski podmiot przez trzy najbliższe lata będzie świadczył usługi dla banku i całej jego grupy kapitałowej. Zdaniem przedstawicieli PKO jest to największy tego typu przetarg w branży finansowej.
reklama
Wybór agencji obsługującej PKO Bank Polski to jedno z największych wydarzeń na rodzimym rynku internetowym w 2010 roku. Roczny budżet banku przeznaczony na działania w internecie wynosi kilkadziesiąt milionów złotych. Wybrana agencja stworzy nowe serwisy informacyjno-sprzedażowe grupy kapitałowej, a także zajmie się ich bieżącą obsługą. W ramach tego samego przetargu bank chce również wybrać podmiot, który będzie odpowiadać za bieżącą obsługę wszystkich kampanii internetowych banku i spółek z grupy kapitałowej.
W związku z tym, że PKO Bank Polski rozpoczął współpracę ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zaproszenie do przetargu zostało przesłane do agencji interaktywnych działających w jego strukturach.
- Zdecydowaliśmy się na otwartą formę przetargu, żeby dać równą szansę wszystkim zainteresowanym podmiotom, które uważają, że są w stanie sprostać takiemu wyzwaniu - mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Strategia PKO Banku Polskiego na lata 2010–2012 zakłada zwiększenie nakładów na rozwój bankowości elektronicznej. Bank chce zostać niekwestionowanym liderem w tym segmencie rynku. Jednym z elementów tej strategii jest rozwój bankowości internetowej, a także zwiększenie obecności w internecie.
- Nasze cele są bardzo ambitne. Dlatego tak ważne jest znalezienie najlepszego partnera, który swoim doświadczeniem wzmocni nas w tym obszarze. Tylko sama bieżąca obsługa serwisów internetowych grupy kapitałowej oraz kampanii internetowych będą wymagać stałego zaangażowania zespołu specjalistów. PKO Bank Polski już teraz jest największym graczem, zarówno jeśli chodzi o liczbę obsługiwanych klientów, jak również nakładów przeznaczanych na internet. W najbliższym czasie chcemy jeszcze bardziej zintensyfikować działania w tym obszarze. Ma to podkreślić znaczenie i miejsce naszego Banku w sektorze bankowości internetowej – dodaje Marszałł.
Bank planuje zakończyć proces wyboru agencji interaktywnej do końca III kwartału bieżącego roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*