Pekao SA miał awarię, która spowodowała podwójne naliczanie niektórych transakcji. Bank obiecuje, że automatycznie zwróci pieniądze.
reklama
Informacje o podwójnym księgowaniu transakcji w Pekao SA pojawiły się w mediach dziś rano. Z informacji tych wynika, że wczoraj i przedwczoraj mogło dochodzić do podwójnego zaksięgowania niektórych transakcji.
Bank już wydał oświadczenie w tej sprawie.
Z oświadczenia wynika, że problemy dotyczyły transakcji zrealizowanych kartami. Proces zwrotu ma się odbyć automatycznie i nie trzeba zgłaszać reklamacji. Niemniej internauci doradzają sobie w sieci, aby sprawdzić dla pewności historię operacji na koncie.
W wypowiedziach dla prasy przedstawiciele Pekao zapewniali, że nie była to awaria na dużą skalę.
Klienci Pekao mieli pecha, ale w ostatnich miesiącach inny bank - PKO BP - miał o wiele poważniejszą wpadkę. We wrześniu również w tym banku dochodziło do znikania pieniędzy z kont i księgowania transakcji z dużym opóźnieniem. Swoim klientom PKO BP nie obiecywał automatycznego naprawienia błędów. Byli oni zachęcani do sprawdzania historii transakcji i kontaktowania się z bankiem w razie wątpliwości.
W listopadzie w okolicach długiego weekendu wystąpiły kolejne problemy z PKO BP, ale chodziło o wypłacanie pieniędzy z bankomatów. Problemy miał również Euronet. Z tego wszystkiego warto wyciągnąć jeden wniosek - lepiej zgromadzić trochę gotówki przed świętami, bo nagłe problemy z bankiem mogą nas niemiło zaskoczyć w najmniej odpowiednim momencie.
Czytaj także: Polski standard płatności mobilnych w drodze. Zyskuje wsparcie KIR
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|