Główna nagroda The Grand Prix trafiła do witryny PeerIndex, która przygotowuje rankingi użytkowników popularnych witryn społecznościowych.
Ponad 40 tysięcy głosów internautów i opinie 22 ekspertów związanych z rynkiem internetowym, pozwoliły wyłonić zwycięzcę jednego z największych europejskich konkursów dla startupów The Europas Awards.
Nagroda główna powędrowała do serwisu PeerIndex, który umożliwia generowanie "osobistego indeksu", związanego z naszą obecnością w mediach społecznościowych. Witryna ułatwia poprawienie naszego wizerunku w mediach społecznościowych, wskazując obszary nad którymi powinniśmy popracować. Przygotowuje również ich ogólne podsumowanie.
- Myślę, że nie ma już żadnych wątpliwości co do tego, iż europejskie startupy technologiczne mogą wychodzić na globalny rynek, bezpośrednio z bazy w Europie - powiedział Mike Butcher, przewodniczący rady ekspertów The Europas. - Choć wciąż Silicon Valley pozostaje olbrzymem tego rynku, startupy od Belfastu do Belgradu i od Londynu do Lublany mają coraz więcej szans na dotarcie do globalnych rynków, oferując najlepsze produkty i usługi.
Tytuł najlepszego startupa oferującego usługi dla firm otrzymał Podio, natomiast w przypadku firm związanych z marketingiem i reklamą najlepsze miejsce zajął Conversocial. Jeśli chodzi o akceleratory startupów, bezkonkurencyjny okazał się natomiast Seedcamp, choć na liście polecanych, znalazł się również polski GammaRebels.
Kategoria najlepszych narzędzi dla startupów, w której zwyciężył Pusher, również okazała się pozytywna dla Polaków. W tym przypadku na liście polecanych odnaleźć można rodzimy projekt BusyFlow. Najlepszym startupem edukacyjnym okazał się Busuu.com, natomiast na liście polecanych mentorów odnaleźć można również Krzysztofa Kowalczyka z hardGAMMA Ventures.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|