Advanced Cinema Robotic Systems Spółka Akcyjna we współpracy z Beesfund, platformą finansowania społecznościowego, rozpoczyna otwartą emisję akcji. Pozyskane środki zostaną przeznaczone do wsparcia dalszego rozwoju firmy, zwiększenia poziomu produkcji i ekspansji firmy.
reklama
W ramach emisji akcji Spółka planuje pozyskać 400 tys. zł i tym samym przyspieszyć ekspansję na rynkach światowych. Specjalnie w tym celu ACR Systems S.A. wyemitowała 10000 akcji o wartości 40 zł każda. Zakup akcji jest bardzo prosty i zajmuje zaledwie kilka minut. Szczegółowe informacje związane z emisją akcji znaleźć można na invest.acr-sys.com.
Firma ACR Systems jest producentem najbardziej zaawansowanych technologicznie w Europie gimbali (żyroskopowych trójosiowych stabilizatorów kamer). Stabilizatory firmy ACR Systems, dzięki swojej wszechstronności, są wykorzystywane przez setki operatorów na całym świecie – w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Są stosowane z powodzeniem podczas realizacji zdjęć amatorskich i ślubnych, jak też w wysokobudżetowych produkcjach filmowych.
- Po latach intensywnych badań nad technologią oraz trendami panującymi w przemyśle filmowym skalowanie biznesu stało się dla nas wreszcie możliwe. Potrzebne były jeszcze dodatkowe środki finansowe, które zdecydowaliśmy się pozyskać od drobnych inwestorów poprzez beesfund.com - podkreśla CEO ACR Systems Piotr Chmielewski.
Beesfund jest jedyną platformą w Europie Środkowo-Wschodniej, która współpracuje przy emisjach akcji Spółek Akcyjnych i Spółek Komandytowo-Akcyjnych. Po przeprowadzonej emisji pomaga także w procesie dalszego pozyskania kapitału na rozwój. Na swoim koncie mają emisje dla takich podmiotów jak: Browar Inne Beczki, Migam.org, InPay, Towarzystwa Biznesowe, Faktorama, Cydrownia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
40 mln kary dla Cyfrowego Polsatu i Polkomtela za reklamy wprowadzające w błąd