Widzowie nie oglądają już tylko wydarzeń, które transmituje telewizja. Uczestniczą w nich na żywo dzięki dobrodziejstwom internetu.
Jak wspominaliśmy niedawno, gdyby Oscary przyznawano za popularność w sieciach P2P, niekwestionowanym liderem 2010 roku zostałby film Incepcja, który użytkownicy pobierali najczęściej. Choć zasady są oczywiście inne, tym razem o internautach nie zapomniano.
Tegoroczna kampania promocyjna odbywała się pod hasłem "Jesteś zaproszony" i nie były to słowa rzucane na wiatr. Tym razem Amerykańska Akademia Filmowa prowadzi profil na Facebooku, Twitterze oraz własną witrynę, gdzie internauci mogą na bieżąco śledzić rozwój wydarzeń.
"Wiemy, że coraz więcej ludzi oglądających telewizję korzysta jednocześnie również z innych urządzeń. Chcemy, by one także zawierały treści uzupełniające przekaz" - wyjaśnia Ric Robertson odpowiedzialny za techniczną stronę rozdania nagród i komunikację w mediach społecznościowych.
Obecnie gala rozdania Oscarów jest jednym z największych wydarzeń, które przyciągają amerykańskich widzów przed ekrany telewizorów. W tym roku statuetki będą rozdawane o godzinie drugiej w nocy naszego czasu z niedzieli na poniedziałek, zatem wydarzenie zaangażuje prawdopodobnie tylko najbardziej wytrwałych fanów kina z Polski.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|