Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Odpadów pozbędziesz się też przez internet (wideo)

14-12-2011, 12:39

Wytwórca odpadu może znaleźć ofertę jego zagospodarowania lub unieszkodliwienia. Przez stronę internetową można wskazać rodzaj śmieci, których chcemy się pozbyć, a następnie poczekać na oferty firm branży utylizacyjnej.

robot sprzątający

reklama


Portal Ekobrokers.pl skierowany jest do wszystkich wytwórców i odbiorców odpadów. System ma być narzędziem pracy dla firm zajmujących się obrotem odpadami, ich składowaniem, recyklingiem i utylizacją, a także wszystkich podmiotów gospodarczych i osób fizycznych zainteresowanych pozbyciem się danej kategorii odpadów.

- Korzystając z usług ekobrokers.pl, osoba fizyczna, firma lub dowolny inny podmiot otrzyma najlepszą ofertę na odbiór, utylizację lub recykling dowolnej kategorii odpadów. System jest bardzo prosty - wystarczy zgłosić posiadane odpady lub surowce, a następnie poczekać na oferty firm znajdujących się w naszej bazie i wybrać najkorzystniejszą z nich - mówi Michał Mystkowski, prezes spółki Eko-Brokers, właściciela portalu.

Czytaj też: UE: więcej zbiórki i recyklingu zużytego sprzętu elektronicznego

Zgodnie ze znowelizowaną ustawą o odpadach każdy wytwórca odpadów musi prowadzić ich ewidencję oraz złożyć do 15 marca zbiorcze zestawienie danych o odpadach w swoim urzędzie marszałkowskim.

- Obowiązek ten dotyczy większości działalności gospodarczych. Zadbać o produkowane przez siebie odpady musi właściciel sklepu spożywczego czy gabinetu dentystycznego, a niedopełnienie tego obowiązku grozi karą w wysokości 10 000 złotych. Portal ekobrokers.pl ułatwi takim podmiotom skuteczną współpracę ze sprawdzonymi i odpowiedzialnymi firmami utylizacyjnymi - przypomina Mystkowski.

Platforma dostępna jest pod adresem: ekobrokers.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: PAP