Dopiero teraz światło dzienne ujrzały reklamówki firmy BitTorrent inspirowane kampanią reklamową Get a Mac autorstwa Apple'a. Zachęcamy do ich obejrzenia.
W latach 2006-2010 sporo uwagi przyciągnęła kampania reklamowa firmy Apple Get a Mac, mająca przekonać potencjalnych klientów o wyższości produktów tej firmy nad komputerami z zainstalowanym systemem Windows. Zwróciła ona nie tylko uwagę mediów, ale także samego koncernu z Redmond, który w roku 2008 odpowiedział reklamą I'm a PC. Na bazie kampanii Apple'a powstało kilka innych reklamówek, w tym także nieopublikowane.
Jedną z firm, które zainspirowały się reklamami Maców, był BitTorrent. Na celownik wzięty został jeden ze sztandarowych produktów Apple'a - iTunes. Reklamy powstały w roku 2007, gdy jego oferta była uboższa niż obecnie. Dlatego też w dzisiejszym kontekście nie są one już aż tak aktualne. Niemniej jednak zachęcamy do zapoznania się poniższymi filmikami, ukazującymi wyższość BitTorrenta nad iTunesem.
Powstały one w odpowiedzi na narzekania użytkowników serwisu Apple'a na szybkość pobierania (były z tym problemy zwłaszcza w okresie świąt), a także na wielkość i jakość oferty.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*