O timeline na Facebooku w formie darmowego e-booka

31-03-2012, 14:56

Strony firmowe to miejsce na Facebooku, w którym tworzymy połączenia z fanami i informujemy ich o nowych produktach, dzielimy się ważnymi informacjami, zbieramy informacje zwrotne. Socializer przygotował darmowego e-booka, w którym przedstawia zmiany dotyczące wszystkich firm na Facebooku.

29 lutego w Nowym Jorku odbyła się konferencja fMC, na której przedstawiono nowy wygląd stron firmowych wykorzystujący timeline. Od tego dnia można było testować nowy wygląd i jeśli ktoś chciał, mógł go sobie włączyć (8 mln firm przełączyło się w pierwszym tygodniu).

Przykładowa strona z e-booka Socializer
fot. - Przykładowa strona z e-booka Socializer
Wraz z końcem marca wszystkie strony obligatoryjnie będą miały timeline - z coverphoto, zmienionym miejscem zakładek, możliwością wysyłania wiadomości i innymi, dodatkowymi funkcjami.

Nowy wygląd i funkcje strony mogą być na początku wyzwaniem, ale zdaniem Socializera na pewno pomogą markom opowiedzieć swoją historię, wyrazić tożsamość i mocniej łączyć się z fanami - publicznością.

Czytaj też: Nie żądajcie haseł pracowników! Facebook i politycy ostrzegają pracodawców

Agencja Socializer przygotowała poradnik, który dokładnie opisuje zmiany, jakie dotyczyć będą wszystkich firm na Facebooku. Po jego przeczytaniu właściciele i opiekunowie stron firmowych powinni otrzymać wiedzę, która pomoże wykorzystać zmiany do swojej promocji.

Darmowy e-book dostępny jest pod adresem: www.socializer.pl


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy