Numer nowego dowodu osobistego oraz zmienione dane kontaktowe możesz przekazywać jednemu z polskich banków całkowicie drogą online. Nowa usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej oraz w serwisie bankowości internetowej, stworzonym przez usługodawcę.
Klienci Banku Millennium mieli dotychczas możliwość zmiany adresu korespondencyjnego i mailowego w serwisie bankowości internetowej. Teraz mogą to zrobić również w bankowej aplikacji mobilnej. Razem z nową usługą otrzymali też możliwość aktualizowania online danych swojego dowodu osobistego (serii i numeru oraz daty wydania i ważności). System bankowy komunikuje się bezpośrednio z systemami administracji publicznej i dane są sprawdzane automatycznie. Dzięki temu zarówno klient, jak i bank mają pewność, że zostały wprowadzone prawidłowo.
Bank z miesięcznym wyprzedzeniem będzie przypominał klientowi o kończącym się terminie ważności dokumentu, a więc znajdzie się czas na wymianę dowodu i aktualizację danych. Wniosek o nowy dowód klient może również złożyć online - poprzez Profil Zaufany.
Źródło: Millennium Bank
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|