Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Największy na świecie producent telefonów komórkowych rzuca wyzwanie sklepowi iTunes.

Niedawno informowaliśmy o powstaniu serwisu Gbox - stworzonego przez wytwórnie muzyczne, które chciały w ten sposób zareagować na dominację iTunes w sektorze sprzedaży muzyki on-line.

Teraz na ten rynek wkroczy Nokia - donosi BBC.

Fiński producent telefonów chce jednak oprócz muzyki, zaoferować także możliwość ściągania gier na telefony komórkowe. Jednocześnie firma wprowadziła do oferty nowe modele telefonów, które mają być lepiej przystosowane do multimedialnych wyzwań.

Utwory muzyczne kosztować będą 1€, albumy od 10€, gry od 6 do 10€.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: BBC