Niezwykłe rezultaty kampanii "The ALS Ice Bucket Challenge"

07-10-2015, 13:16

Kampania „The ALS Ice Bucket Challenge” otrzymała nagrodę Best In Show podczas tegorocznej 11. edycji IAB MIXX Awards w Nowym Jorku. Konkurs nagrodził 30 najlepszych digitalowych kampanii łączących kreatywność i efektywność.

Gala konkursu IAB MIXX Awards, organizowanego przez amerykański oddział IAB, odbyła się 29 września w Nowym Jorku, gromadząc największych liderów marketingu i cyfrowych mediów na świecie. Jury złożone z 38 ekspertów nagrodziło kampanie w dwóch segmentach kategorii: Strategies & Objectives (12 kategorii) oraz Tools, Tactics & Platforms (20 kategorii).

Laureatem nagrody głównej konkursu – Best In Show – została kampania „The ALS Ice Bucket Challenge”. Wyzwanie, którego podejmowali się uczestnicy akcji znanej także w Polsce, polegało na oblaniu się lodowatą wodą. Celem akcji było zwiększenie świadomości na temat stwardnienia zanikowego bocznego (ALS). Kampania nie tylko otrzymała tytuł Best In Show, ale zwyciężyła także w trzech kategoriach Strategies & Objectives: Brand Awareness & Positioning, Public Service/Brand Citizenship oraz Social.

Liczby mówią same za siebie - kampania "The ALS Ice Bucket Challenge" wygenerowała aż 17 milionów stworzonych filmów viralowych, 10 miliardów wyświetleń oraz zaangażowała użytkowników ze 159 krajów.


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy