W dniach 5 i 6 października w Warszawie odbędzie się VII konferencja CopyCamp. Jest to unikalna szansa na poznanie najnowszych trendów w dziedzinie „własności intelektualnej”, przez bezpośredni kontakt z europejskimi i światowymi autorytetami.
reklama
Konferencji towarzyszą warsztaty dla projektantów i twórców gier komputerowych. Będzie można się także nauczyć obliczania odszkodowań za naruszenia prawa autorskiego, skonsultować możliwość ochrony wzornictwa w Urzędzie Patentowym oraz zagrać w grę karcianą o prawie autorskim. Wystąpi ponad trzydzieści prelegentek i prelegentów, m.in.
• Brigitte Vézina, kanadyjska prawniczka z doświadczeniem w WIPO i UNESCO, badaczka prawnych aspektów ochrony kultur i prawa mody w Centre for International Governance Innovation, która opowie o zawłaszczeniach w modzie.
• Will Slauter, autor „Who Owns the News? A History of Copyright” nakreśli ciekawe tło dla debaty o planowanych przez UE dodatkowych prawach dla wydawców prasy.
• Eleonora Rosati (University of Southampton, EDHEC Business School, Queen Mary University of London), redaktorka Journal of IP Law & Practice, blogerka IPKat oraz The 1709 Blog, przedstawi zasady sądowego blokowania stron internetowych.
• Jane Secker, specjalistka od edukacji prawno-autorskiej i cyfrowej (City, University of London) i zarządzający prawami autorskimi na University of Kent Chris Morrison zaprezentują swoją grę karcianą o prawie autorskim.
Konferencja odbędzie się w Filmotece Narodowej - Instytucie Audiowizualnym. Tegoroczna, VII edycja konferencji organizowana jest w partnerstwie z Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej, Filmoteką Narodową - Instytutem Audiowizualnym, Stowarzyszeniem Autorów ZAiKS oraz Google Polska.
Wstęp wolny, lecz wymagana jest wcześniejsza rejestracja na tej stronie.
Źródło: Fundacja Nowoczesna Polska; PAP
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|