Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Drukowany magazyn Proseed - wbrew regułom

06-06-2012, 13:41

Proseed po blisko dwóch latach istnienia rozpoczyna kolejny etap rozwoju miesięcznika, realizując tym samym oczekiwania czytelników i partnerów, którzy pytali o drukowaną wersję magazynu.

konto firmowe

reklama


Przygotowano trzy plany taryfowe. Plan Basic zawiera dostęp do magazynu w formie elektronicznej (wersja PDF i iPad) oraz audiobooka. Wkrótce zostanie rozszerzony o dostęp do wersji Kindle oraz archiwum numerów Proseeda – tej funkcji domagali się nowi czytelnicy.

Plan Standard rozszerzony jest o drukowany w wysokiej jakości egzemplarz magazynu, a najbogatszy plan Premium – aż o trzy egzemplarze. Oba wyższe plany taryfowe automatycznie uprawniają do rabatów (od 20 do 30%) na działania reklamowe w Proseedzie oraz umieszczenia banerów reklamowych na internetowej stronie Proseedmag.pl.

– Piszemy o sprytnym biznesie, dlatego kiedy tradycyjna prasa odwraca się od „papierowego” rynku, my dostrzegamy na nim okazję. Drukowany Proseed na biurku nie jest po prostu nośnikiem informacji, ale symbolem statusu i przynależności do grupy młodych, dynamicznych przedsiębiorców szybko budujących biznes w oparciu o technologię, wiedzę i ekspansję ponadnarodową. Nie bez znaczenia jest fakt, że kiedy już się trafi na okładkę, można z dumą podarować ten egzemplarz Proseed żonie lub dziewczynie – mówi Igor Dzierżanowski, jeden z założycieli Proseeda

ProseedOferta skierowana jest wyłącznie do firm, a liczba dostępnych w sprzedaży prenumerat jest ograniczona do 500. Dla osób indywidualnych dostępna będzie darmowa, elektroniczna wersja magazynu, publikowana 10 dni po tym, jak magazyn trafi do rąk prenumeratorów. Plany taryfowe, szczegóły dotyczące oferty i prezentów dla prenumeratorów znajdziecie na stronie: proseedmag.pl/prenumerata

W najnowszym numerze magazynu Proseed z okładki patrzy Łukasz Misiukanis, założyciel i prezes agencji Socializer, który opowiada, jak zrobić szybki, dobry biznes. W numerze znajdziecie też opis sukcesu Vivid Games, wywiad z Rafałem Batorem z Enterprise Investors, rady Richarda Lucasa i historię walki sklepu smakprostoty.pl o prawa autorskie w internecie. Oprócz tego – jak zwykle – felietony Wesołowskiego, Śliwińskiego i Grodzickiego. Twórcy magazynu prezentują też światowe innowacje – system do wykrywania ataków epilepsji, znajdującą miny mobilną aplikację SAPER i interaktywny komiks z Wiedźminem w roli głównej.

Więcej o magazynie Proseed w DI


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *