Nowy model płatności w aplikacjach ma pomóc wydawcom w zarabianiu na mobilnych treściach - czytamy na blogu deweloperów Androida. Kolejne możliwości zarobku mają uczynić Google Play jeszcze bardziej konkurencyjnym.
Już rok temu Google wprowadziło do swojego sklepu Google Play (wtedy Android Market) obsługę płatności w aplikacjach. Kalifornijski koncern zauważa, że 23 z 24 przynoszących największe zyski aplikacji funkcjonuje właśnie w ten sposób.
Wykorzystywanie płatności w aplikacjach pozwala m.in. na udostępnianie możliwości testu narzędzia przed zakupem, sprzedawania dodatkowych funkcji czy wirtualnych dóbr. Google zdecydowało, że przeniesie teraz płatności w aplikacjach "na kolejny poziom", oferując funkcję subskrypcji.
- Wszystkie subskrypcje odnawiają się automatycznie, dla każdej gry i każdego innego rodzaju subskrypcji - czytamy na blogu deweloperów Androida. - Deweloperzy ustalają jedynie cenę i częstotliwość opłat, a Google Play zajmuje się obsługą transakcji za nich, podobnie jak w przypadku wszystkich innych produktów wykorzystujących płatności w aplikacjach.
Użytkownicy Androida, który cały czas zyskuje popularność na smartfonach, mogą oczywiście w każdym momencie anulować subskrypcję. Wyszukiwarkowy gigant zapewnia, że podczas tworzenia rozwiązania zależało mu na dużej elastyczności, a wydawcy mogą dzięki temu sprzedawać nie tylko kolejne wydania magazynów, ale również poziomy w grach czy nawet muzykę oraz treści wideo.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|