Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zuckerberg: urządzenia mobilne to priorytet

13-05-2012, 15:11

Facebook w przyszłości będzie się skupiał na urządzeniach mobilnych, które już teraz bardzo często służą do komunikacji ze znajomymi. Na razie społecznościowy gigant nie zarabia jednak na tego typu sprzętach.

robot sprzątający

reklama


Pod koniec tygodnia Zuckerberg szefujący rozwojowi Facebooka ujawnił kolejne szczegóły dotyczące przyszłości swojej sieci społecznościowej. Wcześniej twórca społecznościowego giganta był krytykowany za przekazywanie niewielkiej liczby informacji inwestorom zainteresowanym debiutem giełdowym witryny.

Czytaj także: Facebook na giełdzie od 17 maja (?)

- W ciągu najbliższych 10 lat lub więcej każda kategoria rynku konsumenckiego powinna zostać przetransformowana, by otaczała ludzi - powiedział Zuckerberg inwestorom (zob. ReutersFacebook's Zuckerberg says mobile first priority). - Ludzie będą słuchali muzyki i oglądali telewizję razem z innymi, wykorzystując Facebooka.

27-letni Zuckerberg, który rozpoczął tworzenie społecznościowej witryny, zapowiedział duże zmiany związane z aplikacjami mobilnymi Facebooka. Jak zapewnił, "to dopiero początek" istnienia tego typu narzędzi. Już teraz użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych poświęcają jednak więcej czasu na przeglądanie Facebooka z poziomu urządzeń przenośnych, niż komputerów osobistych.

Społecznościowy gigant zamierza zebrać podczas giełdowego debiutu maksymalnie 10,6 miliarda dolarów, sprzedając ponad 337 milionów swoich akcji po cenie od 28 do 35 dolarów. Według niedawnych doniesień, już teraz zainteresowanie walorami witryny przewyższyło liczbę akcji dostępnych podczas pierwszej oferty publicznej Facebooka.

Czytaj także: Analitycy zalecają kupno akcji Facebooka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters