Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Justin Cooke i Bruce Dickinson prelegentami na Forum IAB

PATRONAT MEDIALNY 20-04-2012, 21:00

Justin Cooke, jedna z najbardziej wpływowych osób brytyjskiej branży digital, będzie jednym z prelegentów pierwszego dnia tegorocznego Forum IAB, które odbędzie się 23-24 maja w Złotych Tarasach w Warszawie. Na uwagę zasługuje też prezentacja Bruce'a Dickinsona z zespołu Iron Maiden.

Justin Cooke
fot. - Justin Cooke
Justin jest założycielem międzynarodowej agencji Fortune Cookie, specjalizującej się w digital marketingu, która dziś swoim zasięgiem obejmuje 4 kontynenty, dostarczając swoich usług takim firmom jak: EGON, American Express, BP, Canon, CIMA, De Beers, Fitness First, NetJets, RICS, Rio Tinto, Small Luxury Hotels of the World and UEFA.

Justin Cooke zajmuje także stanowisko przewodniczącego British Interactive Media Association. Ukończył studia na kierunku Dramat o specjalności Komputer i Teatr na Manchester University. Już w początkowych latach swojej kariery współpracował z takimi gigantami jak: BBC Films, Universal Music and United News and Media. W 2010 roku New Media Age sklasyfikowało go na 3 miejscu wśród najbardziej wpływowych ludzi branży digital w Wielkiej Brytanii.

Z kolei Bruce Dickinson to nie tylko legenda rocka, ale i biznesmen. Iron Maiden jest jednym z najbardziej utytułowanych zespołów na świecie, mający na swoim koncie ponad 85 milionów sprzedanych płyt. Dickinson natomiast w chwilach wolnych od koncertowania jest pilotem brytyjskich linii lotniczych Astraeus Airlines. W przeszłości zajmował także stanowisko dyrektora ds. marketingu tychże linii.

Dzięki niezwykłemu zmysłowi przedsiębiorczości uzyskał  dotacje rządowe i stworzył  firmę zajmującą się technologiami lotniczymi, dając zatrudnienie ponad 1500 ludziom w Walii. Jest on również zaangażowany w projekt mający na celu budowę bezzałogowych samolotów (dronów), które znalazły zastosowanie zarówno w przemyśle jak i wojsku. W swoich prezentacjach dostarcza odpowiedzi na pytania:

  • Jak prosperować w ciągle zmieniającym się turbulentnym otoczeniu, czyli jak jednego dnia sprzedać 50 tysięcy biletów na koncert, a następnego dnia negocjować złożone umowy leasingowe z dostawcami samolotów?
  • Jak skutecznie zaplanować swoje przedsięwzięcia biznesowe, a jednocześnie wykorzystywać nadarzające się okazje?
  • Jak wyciągać lekcje z porażek i sukcesów w biznesie?

W czasie wystąpienia na Forum IAB 2012 Bruce zabierze nas na wycieczkę w przyszłość i pokaże, jak może wyglądać transport lotniczy za kilka lat. Bezpośrednio po prelekcji uczestnicy spotkania będą mu mogli zadawać swoje pytania.

Więcej informacji na temat tegorocznego Forum IAB można znaleźć pod adresem: www.ForumIAB.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *