Nawet 17-krotnie lepszymi wynikami niż konkurencja mogą się pochwalić sklepy Apple Store - czytamy w raporcie firmy RetailSales. Kalifornijski koncern nie pozostawia pola do popisu nawet najlepszym sprzedawcom detalicznym.
reklama
Sprzedaż na poziomie 300 dolarów na stopę kwadratową (ok. 0,093 metra kwadratowego) uznawana jest za bardzo dobrą. W przypadku Stanów Zjednoczonych średnia centrów handlowych wynosi 341 dolarów.
Znacznie lepiej w rankingu wypadają jubilerzy, którym udaje się uzyskać wyniki sięgające 600 dolarów na stopę kwadratową. To jednak i tak nic w porównaniu z placówkami Apple Store, które generują średnio ponad 6 tysięcy dolarów z identycznego obszaru sklepu.
Apple osiągnęło wynik ponad dwukrotnie lepszy niż Tiffany and Co. znajdujące się na drugim miejscu w rankingu. Jest to również 17-razy lepszy wynik niż w przypadku powierzchni zwykłych centrów handlowych. Wyniki uwzględniają wyłącznie fizyczne sklepy detaliczne, a nie biorą pod uwagę sprzętów kupowanych przez internet.
Duże zagęszczenie stosunkowo drogich urządzeń w połączeniu z oddanymi fanami sprzętów firmy Apple pozwala osiągać amerykańskiemu koncernowi świetne wyniki. Już w następnym tygodniu producent m.in. iPadów oraz smartfonów iPhone zaprezentuje informacje o swoich zyskach za pierwszy kwartał tego roku. Choć inwestorzy są dobrej myśli, zdaniem analityków akcjonariusze firmy powinni się przygotować na znaczne wahania kursu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|