Witryna społecznościowa, z której korzysta ponad 150 milionów użytkowników na całym świecie (w tym 34 miliony w Europie), dostępna jest już w języku polskim. Przedstawiciele LinkedIn liczą na szybkie zwiększenie popularności usługi w naszym kraju.
- Z przyjemnością informujemy, że od dzisiaj LinkedIn jest dostępny w języku polskim - czytamy w e-mailu, jaki LinkedIn rozesłał do swoich użytkowników w Polsce. Usługa chce skupić specjalistów, którzy w witrynie wymieniać się będą informacjami oraz pomysłami biznesowymi.
Zaledwie pod koniec lutego LinkedIn informował, że sieć reklamowa Business Ad Network została wyłącznym partnerem marketingowym witryny w Polsce. Wtedy mówiło się, że z usługi przeznaczonej dla profesjonalistów korzysta w naszym kraju ponad pół miliona internautów.
Warto zauważyć, że w Polsce już teraz z powodzeniem funkcjonuje również witryna GoldenLine, która jest liderem, jeśli chodzi o serwisy społecznościowe sprofilowane biznesowo (ponad 2 miliony użytkowników). Pod koniec grudnia GoldenLine sprzedało za ponad 11,5 miliona złotych 36% udziałów w swoim portalu koncernowi Agora.
Ariel Eckstein zarządzający LinkedIn w Europie jest jednak dobrej myśli i jak zauważa, zwykle po wprowadzeniu zlokalizowanej wersji serwisu liczba jego użytkowników szybko wzrasta. Już teraz usługa jest wyceniana w skali globalnej na ponad 9 miliardów dolarów, a poza wydaniem angielskim skorzystać z niej możemy w 17 innych wersjach językowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|