Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

HardGAMMA Ventures inwestuje w Showroom

02-03-2012, 15:19

Narzędzie Showroom do sprzedaży i promocji, przeznaczone dla niezależnych twórców z branży mody oraz designu, zostało wsparte przez jeden z najbardziej aktywnych polskich funduszy venture capital HardGAMMA Ventures.

Przez platformę Showroom swoje produkty sprzedaje ponad 100 niezależnych marek (m.in. Justin Iloveu, Republika Artystyczna, UHM.ANYWAY, Neovintage, Mozcau by Justin, Kiss The Frog, Friends with Benefits, Pinata Unique) oraz projektantów, takich jak Natalia Siebuła, Jacek Kłosiński, Tomasz Olejniczak, Joanna Hawrot, Rafał Kowalski czy Damian Nowacki.

Czytaj także: Key2Print zwycięzcą w Business Mixerze

- Tym, co odróżnia Showroom od zwykłych internetowych butików, jest fakt, że artykuły są fotografowane, opisywane i sprzedawane bezpośrednio przez ich producentów - tłumaczą autorzy usługi. - Oznacza to, że w Showroomie dostępne są zawsze produkty z najnowszych kolekcji, a także pojedyncze egzemplarze, niedostępne nigdzie indziej.

Twórcy usługi Showroom zapewniają, że środki pozyskane z inwestycji zamierzają przeznaczyć na umocnienie swojej pozycji w Polsce. Część pieniędzy ma zostać wykorzystana również na pierwszy etap ekspansji za granicą.

Wychodzimy z założenia, że dla startupu znalezienie inwestora to także możliwość skorzystania z jego wiedzy, doświadczenia oraz kontaktów - tym bardziej więc cieszymy się, że to właśnie HardGAMMA Ventures zdecydował się na inwestycję w Showroom - mówią twórcy projektu, Jasiek Stasz i Michał Juda.

Przewiduje się, że rynek e-commerce, szczególnie w obszarze mody, będzie się w najbliższych latach rozwijał w Polsce bardzo dynamicznie. Jak tłumaczy Krzysztof Kowalczyk, partner zarządzający HardGamma Ventures, obecność w tym segmencie oraz daje duży potencjał na międzynarodowy sukces.

Inwestycja w startup z branży mody jest owocem jednego ze spotkań z serii PitchRally, o których informujemy regularnie w Dzienniku Internautów. Warto przypomnieć, że są to są imprezy cyklicznie organizowane przez HardGAMMA Ventures i Ubik Business Consulting, na których startupy prezentują swoje projekty przed inwestorami.

Czytaj także: Infogr.am zwycięża w warszawskim Startup Sauna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *