Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ceneo wprowadza rekomendacje produktów

29-02-2012, 18:54

Na kartach produktu Ceneo pojawiły się specjalne boksy z wybranymi ofertami, które mogą zainteresować kupującego. Propozycje dobierane są dla każdego odwiedzającego witrynę z osobna.

Rekomendacje w Ceneo.pl
fot. Ceneo.pl - Rekomendacje w Ceneo.pl
Według Ceneo rekomendacje są narzędziem coraz chętniej wykorzystywanym w e-commerce. Ich zadanie polega na proponowaniu użytkownikowi ciekawych ofert zakupowych. Bardzo ważne jest jednak, aby dobrane produkty spełniały oczekiwania użytkownika i były przydatną podpowiedzią, a nie tylko kolejnym boksem reklamowym w serwisie.

Czytaj też: 20 milionów użytkowników StumbleUpon

- Rekomendacje produktów (...) pomagają zwiększyć sprzedaż, a użytkownikom zaoszczędzić czas przeznaczony na poszukiwanie produktów - mówi Paweł Kowalski, Dyrektor Zarządzający Ceneo Technologie. - Aby mogły dobrze spełniać swoją funkcję, mechanizm dobierania produktów do boksów musi być odpowiednio skonstruowany. W Ceneo stworzyliśmy zaawansowany algorytm dobierający produkty między innymi na podstawie wcześniejszych zachowań konsumenckich danego użytkownika.

Boksy z rekomendowanymi produktami znajdują się na każdej stronie produktu w Ceneo tuż pod listą ofert sklepowych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *