Serwis MySpace, który w widoczny sposób przegrał w wyścigu o rynek społecznościowy, powoli odbudowuje swoją pozycję - poinformowali przedstawiciele witryny.
reklama
W serwisie MySpace ma się teraz każdego dnia rejestrować 40 tysięcy nowych użytkowników. W rozwoju witryny pomaga m.in. zaktualizowany odtwarzacz muzyczny.
Witryna MySpace, która nie miała szans w starciu z Facebookiem, może się wciąż pochwalić niemal 42 milionami piosenek, które dostępne są z poziomu jej odtwarzacza. Warto zauważyć, że jest to największa biblioteka tego typu dostępna w sieci, która konkurować może raczej ze Spotify niż popularnymi usługami społecznościowymi.
- MySpace buduje znaczące powiązania społecznościowe wokół materiałów rozrywkowych - powiedział dyrektor generalny serwisu Tim Vanderhooh. - Użytkownicy mogą odkrywać i dzielić się z innymi muzyką, którą kochają. Klienci są naprawdę znów podekscytowani korzystaniem z serwisu MySpace.
Choć witryna miała zyskać aż milion nowych użytkowników w ciągu miesiąca, wciąż trudno ją nazwać sukcesem komercyjnym. Korporacja News Corp. przejęła serwis MySpace w 2005 roku za 580 milionów dolarów i choć rok później Rupert Murdoch nalegał, by sprzedać witrynę z dużym zyskiem, do transakcji nie doszło. Niestety później szybko straciła ona na wartości, a ostatecznie trafiła do rąk spółki Specific Media za 35 milionów dolarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|