W nowym magazynie Proseed można przeczytać o trupach w szafach startupów, o tym, jak sprzedawać korporacji, co to jest me-commerce i nowych strategiach w płatnościach. Przedsiębiorcy dowiedzą się, jak w e-biznesie otrzymać od e-klienta realne pieniądze i jak zarobić na randkach.
reklama
Henryk Kułakowski, szef MASSPAY, mówi jak i po co walczyć o patenty, Craig Cartier z Frost&Sullivan ocenia rynek mobilnych stron i aplikacji. Kancelaria Wierzbowski Eversheds pisze o wykorzystaniu SMS-ów w płatnościach, a Marek Wylon z Ganymede opowiada, jak zarobić na wirtualnej walucie.
W nowym magazynie można też znaleźć felietony Marcina Grodzickiego, Mariusza Wesołowskiego i Michała Śliwińskiego; odpowiedź na pytanie, jak sprzedawać korporacjom, lektury przedsiębiorcy, narzędzia do pracy zdalnej, modele biznesowe i relację ze Startup Asia z Singapuru.
Magazyn Proseed to magazyn opisujący praktyczne strony zakładania startupu, prowadzenia biznesu, finansowania przedsięwzięć oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Dostępny jest za darmo, dla subskrybentów - należy zarejestrować się na stronie proseedmag.pl/subskrypcja
16 lutego br. do serwisu Audioteka.pl trafi Proseed Audio, czyli magazyn w formie audiobooka, który ma trwać 150 minut.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|