Yahoo zamierza w najbliższej przyszłości skupić się na rozwiązaniach mobilnych - czytamy na blogu firmy. Najpierw jednak pozbywa się starych narzędzi, by utorować drogę dla nowych.
Na blogu Yahoo Search Blog poinformowano o nowej strategii, która zakłada "pierwszeństwo rozwiązań mobilnych". Zanim jednak do internautów trafią nowości, najpierw firma zdecydowała się na zrobienie porządków w zestawie dostępnych obecnie programów.
- Naszym planem jest pozostawanie w ruchu, wprowadzanie innowacji i ciągłe weryfikowanie tego, co się sprawdza, a co nie - poinformowało Yahoo. W ten sposób korporacja chce "stworzyć pole do popisu dla nowych świetnych produktów". Z pierwszych zmian nie będą jednak zadowoleni posiadacze urządzeń przenośnych.
Wsparcie straciło właśnie szereg popularnych aplikacji dla iPada, iPhone'a czy Androida. Na liście znajdziemy m.in. narzędzia Meme, Mim, Answers, AppSpot, Deals, Finance, Movies, News, Shopping czy Sketch-a-Search. Ich miejsce już wkrótce zająć mają programy uprzyjemniające oglądanie telewizji oraz odkrywanie nowych multimediów.
Warto przypomnieć, że ostatnie wyniki finansowe Yahoo nie napawają optymizmem. Nie ma wątpliwości co do tego, że musimy działać lepiej - mówił w ubiegłym tygodniu szef Yahoo. Jak również zapewniał, zamierza przywrócić firmie "dawne tempo", a także działać na rynku internetowym znacznie agresywniej, niż do tej pory.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|