Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Yahoo: Musimy się starać bardziej

25-01-2012, 10:28

Scott Thompson szefujący Yahoo przyznał, że jego firma musi w najbliższym czasie przeanalizować swój dotychczasowy sposób działania. Ostatnie wyniki korporacji nie są zadowalające.

Yahoo zarabia najwięcej na sprzedaży reklam, a usprawnienie tego procesu ma mieć w przyszłości "najwyższy priorytet". Podczas spotkania z inwestorami Thompson nie krył, że wiele można jeszcze poprawić.

Czytaj także: Odchodzi współzałożyciel Yahoo

- Nie ma wątpliwości co do tego, że musimy działać lepiej - powiedział szef Yahoo. Jego zdaniem firma potrzebuje również innowacyjnych produktów, które będą istotne na szybko zmieniającym się rynku. Zapowiedzi zostały dobrze odebrane przez akcjonariuszy.

Jeśli chodzi o podejmowanie decyzji, będę to robił błyskawicznie, a później zachęcał do realizacji ich szybko, szybko, szybko - powiedział Thompson. - Przywrócimy firmie dawne tempo i będziemy się poruszali agresywnie. Zaczniemy grać bardziej ofensywnie, a nie defensywnie jak do tej pory.

Analitycy zwracają uwagę na fakt, że Thompson dobitniej niż jego poprzednicy podkreślał konieczność przeprowadzenia istotnych zmian w firmie. Ostatnie wydarzenia w Yahoo nie napawają jednak optymizmem. W ubiegłym tygodniu korporację opuścił jej współzałożyciel, a wcześniej ze stanowiska CEO zwolniono Carol Bartz.

Czytaj także: Yahoo szuka nowych członków zarządu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Yahoo, Reuters