Portal wycofuje się z prowadzenia porównywarki cen tanio.pl, skupiając się na nowych produktach e-commerce. Rozpoczyna się współpraca z Grupą Nokaut.
Wirtualna Polska zdecydowała się zmienić strategię dotyczącą obszaru e-commerce. W konsekwencji od 1 marca b.r. wycofuje się z prowadzenia porównywarki cen i produktów tanio.pl.
- Tanio.pl przestało być dla nas produktem strategicznym. Zresztą od kilku lat stopniowo wycofujemy się z obszarów, w których nie udało nam się zająć rentownej, satysfakcjonującej nas pozycji, choćby ze względu na silną konkurencję - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. - Oczywiście nie rezygnujemy z handlu elektronicznego i naszej aktywnej obecności w tym sektorze. Przegrupowaliśmy siły i jeszcze w pierwszym kwartale 2012 roku uruchomimy dwa świeże, autorskie projekty e-commerce. Na razie jednak nie chcielibyśmy zdradzać ich szczegółów.
Wraz ze zmianą założeń strategicznych WP przeprowadziła m.in. zmiany strukturalne - w miejsce Zespołu Handel powołano do życia Zespół Projektów e-commerce. Spółka podpisała też umowę o współpracy z Grupą Nokaut. Zgodnie z jej postanowieniami od 1 marca 2012 użytkownicy szukający w WP porównywarki cen zostaną przekierowani na stronę nokaut.pl. Ponadto Zespół Sprzedaży Rozwiązań e-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla sieci reklamowej AdTotal wspierać będą sprzedaż powierzchni reklamowej w porównywarce należącej do Grupy Nokaut.
- Systematycznie zawieramy kolejne umowy o współpracy z partnerami z sektora e-commerce oraz rozwijamy ofertę reklamową dedykowaną sklepom internetowym - wyjaśnia Aneta Zawiślak, Kierownik Działu e-commerce w Wirtualnej Polsce. - Działamy konsekwentnie i wciąż szukamy unikalnych rozwiązań w handlu internetowym, czego efekty zaprezentujemy już niebawem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Twoja Perspektywa - rusza IV edycja ogólnopolskiego konkursu dla studentów
|
|
|
|
|
|