46-calowe ekrany LCD od Samsunga, przez które będzie można oglądać obiekty widoczne zna nimi, mają znaleźć zastosowanie na przykład w lodówkach.
Produkcja nowych podzespołów rozpocząć się ma już w styczniu, a 46-calowe panele tego typu będą największymi, jakie pojawią się na rynku w najbliższym czasie. Samsung chce w ten sposób dotrzeć do kolejnej niszy, która może okazać się bardzo zyskowna.
- Przezroczyste panele, czyli istniejąca aplikacja technologii wyświetlaczy następnej generacji, oferuje nieograniczony potencjał zmieniania tego, jak postrzegamy otaczający nas świat - powiedział Younghwan Park z Samsunga. Jego zdaniem podzespoły tego typu zyskają ogromną popularność w ciągu najbliższych kilku lat.
- Jako silny partner rynku wyświetlaczy Samsung planuje rozwijać nowe technologie, by stworzyć kolejny motor napędowy dla swojego oddziału LCD - zapewnił Park. 46-calowy ekran południowokoreańskiej korporacji oferować ma kontrast 4500:1, a także rozdzielczość 1366x768 pikseli.
Samsung poinformował na początku tygodnia, że w tym roku zamierza przeznaczyć na inwestycje rekordową sumę 41,4 miliarda dolarów. Według analityków będą to wydatki związane właśnie z rozwojem ekranów (w tym OLED), ale także fabryk produkujących procesory oraz układy pamięci.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|