Według Samsunga ten rok może przynieść nawet 4-krotne zwiększenie sprzedaży prostych aparatów cyfrowych, przeznaczonych głównie dla mniej wymagających użytkowników. Dotychczasowe wyniki południowokoreańskiej korporacji na tym polu nie są jednak imponujące.
reklama
Jak w rozmowie z agencją Reuters powiedział Han Myoung-sup, który szefuje działowi zajmującemu się rozwojem aparatów cyfrowych, jego korporacja chce lepiej konkurować z japońskimi rywalami, takimi jak Olympus, Sony czy Nikon.
- Planujemy zaprezentować kilka nowych linii produktów w pierwszej połowie roku - poinformował Myoung-sup. - Pomoże to istotnie podnieść sprzedaż kompaktowych aparatów cyfrowych, a w szczególności rozszerzy nasze portfolio tańszych produktów tego typu.
Południowokoreańska korporacja planuje w tym roku sprzedać nawet 500 tysięcy kompaktowych aparatów cyfrowych. Warto jednak zauważyć, że są to plany niezwykle optymistyczne, biorąc pod uwagę, że w całym 2011 roku Samsung sprzedał ich zaledwie 120 tysięcy.
Już kilka dni temu Samsung zapewniał, że zamierza zaatakować rynek urządzeń, które umożliwiają wygodne dzielenie się obrazami oraz materiałami wideo. Tajną bronią azjatyckiej korporacji miały być wbudowane w tego typu urządzenia podzespoły, umożliwiające im bezpośrednie łączenie się z internetem. W ten sposób od razu po zrobieniu zdjęcia czy filmu można by podzielić się nim ze znajomymi, bez konieczności wykorzystywania komputera.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|