Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Smartfony Panasonica wchodzą do Europy (zobacz prototyp)

13-12-2011, 13:30

Ekspansję w segmencie smartfonów na rynek europejski zapowiedziała firma Panasonic. Ogłosiła ona również, że w roku finansowym 2016 planuje osiągnąć cel ogólnoświatowej sprzedaży smartfonów (wyłączając Japonię) na poziomie 9 milionów sztuk. Europa ma być pierwszym etapem.

Wszyscy wiedzą, że da się zaobserwować wzrost popularności smartfonów. Panasonic planuje wykorzystać te tendencje i wprowadzić w marcu 2012 r. na rynku europejskim swój pierwszy globalny model tego typu urządzenia. Najważniejsze cechy smartfona Panasonic to:

  1. smukłe wzornictwo nawiązujące do kształtu litery D;
  2. wysokiej jakości ekran Quarter HD (QHD) OLED o przekątnej 4,3 cala.
  3. odporność na wodę i kurz.

Prototyp smartfona od Panasonica
fot. Panasonic - Prototyp smartfona od Panasonica

W dalszej kolejności Panasonic poszerzy swoją ofertę, planując sprzedaż 1,5 miliona smartfonów w Europie w przyszłym roku finansowym. W roku finansowym 2016 Panasonic planuje natomiast sprzedaż 15 milionów sztuk w skali globalnej, w tym 9 milionów w Europie, Azji, Chinach i USA oraz 6 milionów w Japonii (z czego pięć milionów to smartfony).

Czytaj: Samsung sprzedaje 300 milionów komórek

W kwietniu tego roku, przed reorganizacją planowaną na styczeń 2012 r., Grupa Panasonic powołała Systems & Communications Company (SNC), która zajmuje się produktami i usługami związanymi z systemami, sieciami i komunikacją komórkową. W ramach tej firmy Panasonic zmaksymalizuje swoje zasoby wewnętrzne — wykorzysta między innymi istniejącą już fabrykę w Malezji. Telefony tworzone obecnie na rynek japoński pochodzą z tej fabryki i będzie ona także produkować zapowiedziany pierwszy model globalny.

Prototyp smartfona od Panasonica
fot. Panasonic - Prototyp smartfona od Panasonica

Panasonic będzie nadal poszerzać swoją ofertę produktów i zwiększać sprzedaż. Proces ten będzie mieć szybkie tempo dzięki wykorzystaniu zasobów technologicznych oraz badawczo‑rozwojowych grupy, a także jej jednostek produkcyjnych i przedstawicielstw handlowych na całym świecie. Przyczyni się to do wzmocnienia działalności badawczo‑rozwojowej i produkcyjnej, a także struktury handlowej i konkurencyjności produktu.

Czytaj: Windows Phone gotowy na NFC


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *