Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowe Call of Duty zarobiło 400 mln dol. w dobę

13-11-2011, 08:36

Gra pobiła dotychczasowy rekord, ustanowiony zresztą przez poprzednią wersję tego samego tytułu.

robot sprzątający

reklama


W informacji prasowej Activision Publishing poinformowało, że udostępnione w piątek "Call of Duty: Modern Warfare 3" po raz kolejny pobiło rekord popularności i zainteresowało miliony graczy. Warto podkreślić, że na razie tytuł dostępny jest tylko w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii.

Czytaj także: Włamywacze uzyskali dostęp do bazy danych Steama

MW3 przyniosło Activision ponad 400 milionów dolarów wyłącznie w pierwszych 24 godzinach sprzedaży. Szacuje się, że na zakup tytułu w pierwszej dobie po udostępnieniu zdecydowało się około 6,5 miliona graczy.

To bez wątpienia sukces, który jeszcze wyraźniej widać, gdy weźmiemy pod uwagę popularność wcześniejszych wydań Call of Duty. Poprzednie "Call of Duty: Black Ops" zarobiło w dobę 360 milionów dolarów, natomiast starsze "Call of Duty: Modern Warfare 2" - 310 milionów.

- Nie było w historii rozrywki żadnej serii, która biłaby rekordy popularności trzy lata z rzędu - chwali się Bobby Kotick szefujący Activision. Do tej pory porównywalnym sukcesem cieszyły się wyłącznie tytuły "Władca pierścieni" oraz "Gwiezdne Wojny". Zdaniem Hirshberga "Call of Duty" to już nie tylko gra, ale "duża część krajobrazu popkultury". Warto przy okazji przypomnieć, że polski "Wiedźmin 2", który zyskał międzynarodową popularność, zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych na początku 2012 roku.

Czytaj także: Sprzedał dane 65 tys. internetowych graczy


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Call of Duty



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E