Ankietowani coraz chętniej wskazują tablet Kindle Fire jako alternatywę dla droższego iPada.
reklama
Według badania przeprowadzonego przez firmę Retrevo w najbliższym okresie świątecznym plan zakupu tabletu od Amazona deklaruje więcej ankietowanych niż w przypadku konkurencyjnego iPada. Twórcy raportu stwierdzają, że Kindle Fire może być trudniejszym konkurentem dla Apple'a, niż to się początkowo wydawało.
W ubiegłym miesiącu ponad 12% klientów badanych przez Retrevo zapewniało, że planuje w najbliższym czasie zakup tabletu Kindle Fire. Nieco mniej, bo 10% wskazywało, że w okresie świątecznym kupi urządzenie tego typu produkowane przez Apple'a. Jeszcze większe różnice związane z planami zakupów (znów na korzyść Amazona) obserwować można także w przypadku osób, które już teraz posiadają tablety.
Dla wielu kluczowym parametrem tabletu jest jego cena. Ponad 44% ankietowanych zapewniło, że rozważyłoby zakup Kindle Fire'a za 199 dolarów zamiast iPada 2 kosztującego 499 dolarów. Istotna jest również popularność urządzeń, a prawie połowa pytanych stwierdza, że wie zbyt mało o tablecie Amazona, by już teraz podjąć ostateczną decyzję o jego zakupie.
Warto przypomnieć, że kilka dni temu producent Kindle Fire'a zwiększył liczbę zamówień na swój tablet u azjatyckich dostawców. Pomimo tego, że sprzedaż urządzenia jest coraz lepsza, Apple zapewniło niedawno, że tylko poprawia to sprzedaż iPada. Zdaniem szefów giganta z Cupertino zwiększona fragmentacja Androida, do której przyczynia się tablet Amazona, ostatecznie będzie niekorzystna dla bazujących na nim urządzeniach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|