Witryna zaprezentowała wreszcie wyczekiwane od dawna nowości związane z profesjonalnymi materiałami, które mają być tworzone przez znane telewizyjne gwiazdy.
Na blogu YouTube Global poinformowano, że w witrynie znajdziemy wkrótce ponad 100 nowych kanałów z materiałami, które zapewnią rozrywkę ciekawszą niż kolejne produkcje przedstawiające śmieszne koty.
Wśród dostawców materiałów znaleźć się mają m.in.: Thomson Reuters, Wall Street Journal, Slate, The Onion, Jay-Z, Ashton Kutcher, Deepak Chopra, Shaquille O'Neal czy Madonna. W przyszłości witryna należąca do Google'a chce także zaoferować więcej informacji związanych z edukacją.
Według wcześniejszych doniesień YouTube mogło zapłacić za porozumienia z producentami materiałów wideo nawet 100 milionów dolarów. Na tym jednak zarobek artystów i wytwórni wideo się nie skończy, bo podobnie jak w przypadku treści tworzonych przez innych internautów, mają oni być wynagradzani także zależnie od popularności przygotowywanych przez siebie treści.
Według Business Insidera internauci powinni się przygotować na różnego rodzaju ciekawostki, bo w przypadku YouTube'a artyści prawdopodobnie będą mieli znacznie większą swobodę i kontrolę nad treścią, którą będą przygotowywali. Nowe materiały dobrej jakości mają pomóc wyszukiwarkowemu gigantowi w pozyskiwaniu lepszych ofert reklamowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|