Serwis wideo należący do Google'a już wkrótce udostępni użytkownikom nowe funkcje, przy okazji licząc na dodatkowe zyski.
reklama
Na blogu YouTube'a poinformowano, że witrynę odwiedza każdego miesiąca już około 800 milionów ludzi. Strona jest niezwykle często wykorzystywana przez muzyków, dlatego Google chce nieco ułatwić im zarabianie.
Jedną z nowości, jaka zostanie uruchomiona, jest "Merch Store", czyli po prostu sklep z upominkami, które mogą być związane z danym wykonawcą. Do tej pory użytkownicy YouTube'a musieli korzystać z zewnętrznych rozwiązań (np. Topspin), a to oddalało od wyszukiwarkowego giganta także potencjalne zyski.
Ułatwione ma zostać również sprzedawanie biletów na koncerty. Tutaj także muzycy musieli korzystać z zewnętrznych stron (np. Songkick). YouTube planuje umożliwić również budowanie własnych sklepów z muzyką. Prawdopodobnie prowizja związana z odsyłaniem internautów na strony Amazona czy iTunesa nie przynosiła zbyt dużych zysków.
Na początku października przedstawiciele YouTube'a zapowiedzieli, że będą inwestowali w wysokiej jakości materiały na stronie. Wśród partnerów Google'a mają się znaleźć m.in. Warner Bros, FremantleMedia, Verso Entertainment czy Electus.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|