Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Apple pracuje nad własnym telewizorem

23-10-2011, 09:58

Biografia Steve'a Jobsa potwierdza, że gigant z Cupertino zamierza w przyszłości zrewolucjonizować rynek telewizorów.

W biografii twórcy Apple'a, która oficjalnie zadebiutuje 24 października, odnaleźć można wiele wskazówek dotyczących tego, co korporacja z Cupertino zamierza zaoferować w przyszłości swoim klientom.

Czytaj także: Steve Jobs: Bill Gates nigdy niczego nie wynalazł

Walter Isaacson, który przeprowadził z Jobsem kilkadziesiąt wywiadów, potwierdza krążące w sieci już od dawna domysły związane ze stworzeniem przez Apple'a własnego telewizora. Bardzo chciał zrobić dla zestawów telewizyjnych to, co z komputerami, odtwarzaczami muzycznymi i telefonami, uczynić je prostymi i eleganckimi - powiedział Isaacson.

Chciałbym stworzyć zintegrowany zestaw telewizyjny, który jest niezwykle prosty w użyciu - miał powiedzieć Jobs. - Oferowałby automatyczną synchronizację ze wszystkimi twoimi urządzeniami oraz iCloud. Użytkownicy nie musieliby już dłużej bawić się z zestawem pilotów do odtwarzaczy DVD i zwykłych kanałów.

Na samych planach się jednak nie skończyło. Będzie miał najprostszy interfejs użytkownika, jaki tylko możesz sobie wyobrazić. Wreszcie udało mi się to złamać - miał powiedzieć Jobs. Szczególnie te ostatnie słowa brzmią w ustach wizjonera z Cupertino niezwykle obiecująco. Prawdopodobnie jednak więcej szczegółów na temat projektu poznamy dopiero podczas oficjalnej premiery telewizorów Apple'a.

Steve Jobs zmarł 5 października 2011 roku. Od tego czasu coraz częściej mówiło się, że pozostawił on w Apple'u wiele pomysłów na nowe urządzenia czy wręcz gotowy plan przyszłego rozwoju firmy.

Czytaj także: iPhone 5 (nie 4S) był ostatnim projektem Jobsa?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch