Popularne narzędzie umożliwiające wydawcom śledzenie ruchu na ich stronach internetowych, wkrótce wyświetli informacje o internautach w czasie rzeczywistym.
Jak zauważyła na swoim blogu firma Google, wszystko w sieci dzieje się teraz coraz szybciej i nie chodzi tylko o prędkość ładowania stron. Korporacja nie chce się więc skupiać na analizowaniu wyłącznie informacji z przeszłości, lecz dać dostęp do tego, co dzieje się aktualnie.
Usługa Google Analytics już wkrótce ma się wzbogacić w dodatkową zakładkę "Real-Time", która umożliwi śledzenie aktualnych wydarzeń na witrynie z zainstalowanym kodem umożliwiającym pomiar ruchu. Dzięki nowościom wydawcy będą mogli w czasie rzeczywistym kontrolować, jak sprawdzają się różne formy promocji.
Wyszukiwarkowy gigant poinformował, że z użyciem narzędzi "Real-Time" będziemy mogli wygodnie monitorować m.in. wpływ różnych mediów społecznościowych na ruch, a dzięki temu uczyć się, jakie wiadomości najlepiej oddziałują na internautów. Łatwo sprawdzimy również, kiedy użytkownicy przestali wchodzić do naszej witryny z linka pozostawionego na Facebooku czy Twitterze, co może być sygnałem do ponownej interakcji.
Narzędzie umożliwiające pomiar ruchu w czasie rzeczywistym ma również pomóc w monitorowaniu ruchu pochodzącego z radia czy telewizji. Chwilę po wyemitowaniu naszego spotu możemy sprawdzić, jak wpłynął on na ruch w witrynie.
Warto przypomnieć, że to już kolejna istotna nowość w Google Analytics pojawiająca się w tym roku. Wcześniej odświeżono m.in. wygląd usługi, a niedawno z narzędziem pomiarowym zintegrowano także usługę Webmaster Tools. Nowości mają zostać udostępnione wszystkim użytkownikom w ciągu dwóch tygodni, a niecierpliwi mogą poprosić o wcześniejsze testy, wykorzystując specjalny formularz.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|