Jeśli prowadzisz serwis internetowy, to zapewne dobrze wiesz, że opieranie modelu biznesowego na przychodach z reklam to ryzykowna sprawa. Przekonali się o tym również właściciele witryny Ciufcia.pl. Jej przedstawiciel, Marek Przystaś, opowiadał podczas trzeciej edycji OpenReaktora o tym, jak wiele można zdziałać i zarobić, jeśli porzuci się standardowy sposób myślenia o działaniach promocyjnych w sieci i zastosuje indywidualne podejście do klienta. To prezentacja, którą każdy (nie tylko początkujący) wydawca serwisu internetowego powinien wysłuchać. Zapraszamy!
reklama
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|