Niejedna firma chciałaby takiego rozgłosu, jak firmy uczestniczące w zakupach grupowych. Bardzo niewiele firm chciałoby jednak tak wysokich prowizji. Jak negocjować z serwisami zakupów grupowych?
reklama
Zakupy grupowe dla konsumenta mają być okazją do oszczędzania. Dla lokalnej firmy oferującej vouchery - możliwością wypromowania się. Dla serwisu zakupów grupowych - źródłem dochodu. Poradnik Firmin.pl ma pomóc przedsiębiorcom, aby nie zostali poszkodowani.
„Zakupy grupowe. Know-how” to krótki poradnik opublikowany w formacie PDF, w przystępny sposób wyjaśniający tajemnice zakupów grupowych. Konsumenci dowiedzą się z niego, jak kupować z głową: na co zwrócić uwagę przy wybieraniu oferty i jak sobie poradzić, kiedy usługa nie spełniła oczekiwań.
Mikroprzedsiębiorcy w poradniku znajdą m.in. porady dotyczące negocjacji z serwisami pośredniczącymi, przygotowania firmy do wykonania wykupionych bonów i sposobów na zatrzymanie klientów zachęconych obniżką.
Pomysł stworzenia poradnika ma być odpowiedzią na potrzeby właścicieli małych i średnich firm, którzy nie do końca są zadowoleni ze współpracy z serwisami zakupów grupowych.
Poradnik w wersji dla konsumenta można pobrać jako PDF tutaj, a dla przedsiębiorcy - tutaj.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|