Analitycy jednogłośnie zapewniają, że potencjał internetowego giganta e-commerce w połączeniu z jego agresywną polityką cenową może pokrzyżować plany Apple'a.
reklama
Colin Gillis z firmy analitycznej BGC nie szczędził pochwał dla Amazona w rozmowie z agencją Reuters. Jak stwierdził: Środa to będzie dzień tabletów. Właśnie na ten dzień planowana jest premiera nowego urządzenia od amerykańskiego pioniera handlu internetowego.
Jak podawał wcześniej blog TechCrunch, podobnie jak czytniki, także tablet ma nosić nazwę Kindle. Urządzenie powinno być wyposażone w 7-calowy ekran dotykowy i ma działać pod kontrolą Androida. Nieoficjalne doniesienia mówią, że tablet będzie kosztował 250 dolarów, a zatem o wiele mniej niż iPad.
- Znając Amazona, bardzo możliwe, że zaproponuje agresywną cenę - powiedział Gillis. - Prawdziwym pytaniem jest, czy choć urządzenie będzie dobre dla klientów, pozytywnie wpłynie również na cenę akcji firmy?
Obaw związanych z akcjami Amazona nie ma James McQuivey, analityk Forrester Research. Jak zauważa, firma prawdopodobnie zdecyduje się na udostępnienie tabletu po możliwie najniższej cenie, by w przyszłości zarabiać więcej na usługach chmurowych, w tym sprzedaży elektronicznych książek. Analitycy przewidują, że w pierwszym roku po udostępnieniu tabletu Kindle sprzedanych może zostać nawet 3 miliony tego typu urządzeń.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|