Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Brytyjski regulator zbada reklamę Microsoftu

14-09-2011, 14:44

Gigant z Redmond zapewnia w swojej reklamie, że jego usługi chmurowe dostępne są przez 99,9% czasu w roku.

Jak podał serwis The Register, brytyjski regulator Advertising Standards Agency (ASA) zbada reklamę Microsoftu w związku z zapewnieniami o dużej stabilności usług chmurowych firmy. Korporacja z Redmond zapewnia, że rozwiązania dostępne są przez 99,9% czasu w roku.

Czytaj także: Windows 8 z wbudowaną obsługą Xbox Live

Sonda
Chmurowe usługi Microsoftu dostępne są przez 99,9% czasu w roku?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W takie informacje nie wierzą sami użytkownicy, szczególnie że chmurowy pakiet Office 365 miał dwie awarie tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Jak podało ASA: Zgłoszenie kwestionuje możliwość osiągnięcia przez Microsoft Cloud Power dostępności przez 99,9% w roku, gdyż prawdopodobnie chmurowym usługom Microsoftu nie udało się to w ciągu ostatniego roku.

Na swojej stronie gigant z Redmond informuje natomiast: Możesz liczyć na Microsoft, lidera na rynku, jeśli chodzi o produktywność i dostępność. Microsoft dostarcza finansowo gwarantowaną dostępność przez 99,9% czasu w roku. Jeśli tzw. "downtime", czyli czas niedostępności usługi przekroczy 8,76 godzin w ciągu roku, firma może być zmuszona do wypłacenia odszkodowania użytkownikom.

Na początku sierpnia również chmurowe usługi Amazona nie zdołały przetrwać burzy. W wyniku awarii z sieci zniknęły na pewien czas popularne witryny, takie jak Reddit, Foursquare, Instagram czy Quora. Pomimo niedawnych problemów z Office 365 również Microsoft zapewnia, że poświęcił wiele czasu na ulepszanie stabilności swojej usługi.

Czytaj także: Google traci, Bing zyskuje


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: The Register