Popularny serwis mikroblogowy otwiera się na konkurenta, a jednocześnie eliminuje konieczność wykorzystywania dodatkowych narzędzi.
Popularność Twittera otworzyła drogę całej gamie narzędzi ułatwiającej jego obsługę, a także próbujących w nieco inny sposób wykorzystać jego model funkcjonowania.
Jak zauważył Chad Catacchio, Twitter bez zbędnego rozgłosu dodał funkcję umożliwiającą automatyczne publikowanie wiadomości również na Facebooku. Całość można aktywować, przechodząc do ustawień konta, a następnie w zakładce "Profil" (ang. Profile) wybrać przycisk "Publikuj tweety na Facebooku" (ang. Post your Tweets to Facebook).
Następnym krokiem jest zalogowanie się do Facebooka i nadanie narzędziu Twittera odpowiednich uprawnień. Po zakończeniu całej procedury należy zaznaczyć pole wyboru obok funkcji "Publikuj tweety na Facebooku".
Oczywiście publikowanie wiadomości z Twittera na Facebooku było możliwe już od dawna, jednak internauci musieli w tym celu korzystać z dodatkowych narzędzi. Nowa funkcja jest także dowodem na to, że zespół Twittera nie traktuje witryny Marka Zuckerberga jako bezpośredniej konkurencji na rynku serwisów społecznościowych.
Pod koniec ubiegłego tygodnia Twitter zaprezentował użytkownikom zaktualizowane galerie, gdzie zgromadzone są grafiki publikowane w tweetach. Dzięki nowościom internauci mogą szybko dzielić się ze znajomymi nowymi grafikami, a później wygodnie przeglądać obrazki publikowane także w Instagram, Twitpic czy Yfrog.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|