Firma Mio Technology przygotowała akcję promocyjną, dzięki której można wygrać nowe urządzenie GPS do końca życia.
Tarik Hassan, CEE Marketing Manager firmy Mio podkreśla, że celem akcji jest nie tylko wsparcie sprzedaży, ale również większe zaangażowanie użytkowników nawigacji Mio na profilu marki w serwisie Facebook. Zależy nam, żeby fan page Mio na Facebooku stał się w jeszcze większym stopniu forum wymiany informacji dotyczących produktów i marki Mio. Chcemy, by było to miejsce dyskusji o obecnych i przyszłych rozwiązaniach produktowych – dodaje Tarik Hassan.
Warunkiem udziału w akcji jest zakup nawigacji Mio w salonach Vobis lub Sferis, rejestracja na fan page’u na Facebooku i wymyślenie hasła reklamowego. Do wygrania jest wymiana swojego GPS-a na nowy model co dwa lata do końca życia. Konkurs potrwa do końca września 2011 roku.
Zwycięzcami konkursu „Nawigacja na całe życie” zostanie pięć osób, które w ramach akcji promocyjnej stworzą - zdaniem jury - najciekawsze hasła reklamowe dla Mio.
Najnowsza linia nawigacji Mio to urządzenia Spirit 480, Spirit 487, Spirit 670, Spirit 680, Spirit 685 i Spirit 687. Urządzenia wyposażone są w m.in. darmowe i działające również w Polsce TMC, czyli system informowania w czasie rzeczywistym o korkach i innych utrudnieniach w ruchu drogowym.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|